Самовивіз

Бронювання товару у наших роздрібних магазинах

  • Бронювання товару здійснюється клієнтом самостійно. Телефони офлайн-магазинів представлені на сайті у вкладці «Магазини»;
  • Товар бронюється на ваше ім'я до кінця наступного дня;
  • Оплата заброньованого товару здійснюється безпосередньо на касі офлайн-магазину.

Самовивіз

  • Ви можете забрати своє замовлення безпосередньо у магазинах Nike і дисконт центрах, де є товар, що вас цікавить;
  • Вибравши товар, перейдіть до картки товару, оберіть необхідний розмір, і перевірте наявність в роздрібних магазинах;
  • Якщо товар знаходиться у потрібному для вас магазині, ви можете додати товар до кошика та оформити замовлення з вибором способу доставки «Самовивіз»;
  • Оплата замовлення з послугою «Самовивіз» – можлива лише банківською карткою у момент оформлення замовлення;
  • Як тільки замовлення буде готове до видачі – ми проінформуємо вас за допомогою SMS;
  • Для видачі товару вам необхідно мати при собі телефон, який вказаний у замовленні, оскільки на нього буде надіслано SMS із кодом підтвердження;
  • Фіскальний чек – під час видачі товару, ви отримаєте у вигляді SMS та E-MAIL лист з посиланням, перейшовши по якому ви можете ознайомитись або завантажити електронний фіскальний чек;
  • Замовлення необхідно забрати з магазину протягом 5 днів. Після закінчення терміну, резерв скасовується. Оплата повертається на банківську картку, з якою здійснювали оплату.
Дякуємо за відгук Ваша думка важлива для нас
Размер
Кількість
1
2
3
Повідомити про наявність
Головна
Каталог
Бажане
Кабінет
Кошик