Бронювання товару у наших роздрібних магазинах
- Бронювання товару здійснюється клієнтом самостійно. Телефони офлайн-магазинів представлені на сайті у вкладці «Магазини»;
- Товар бронюється на ваше ім'я до кінця наступного дня;
- Оплата заброньованого товару здійснюється безпосередньо на касі офлайн-магазину.
Самовивіз
- Ви можете забрати своє замовлення безпосередньо у магазинах Nike і дисконт центрах, де є товар, що вас цікавить;
- Вибравши товар, перейдіть до картки товару, оберіть необхідний розмір, і перевірте наявність в роздрібних магазинах;
- Якщо товар знаходиться у потрібному для вас магазині, ви можете додати товар до кошика та оформити замовлення з вибором способу доставки «Самовивіз»;
- Оплата замовлення з послугою «Самовивіз» – можлива лише банківською карткою у момент оформлення замовлення;
- Як тільки замовлення буде готове до видачі – ми проінформуємо вас за допомогою SMS;
- Для видачі товару вам необхідно мати при собі телефон, який вказаний у замовленні, оскільки на нього буде надіслано SMS із кодом підтвердження;
- Фіскальний чек – під час видачі товару, ви отримаєте у вигляді SMS та E-MAIL лист з посиланням, перейшовши по якому ви можете ознайомитись або завантажити електронний фіскальний чек;
- Замовлення необхідно забрати з магазину протягом 5 днів. Після закінчення терміну, резерв скасовується. Оплата повертається на банківську картку, з якою здійснювали оплату.