Що варто знати
- Ніхто не розуміє спортсменів так, як Nike. Нові дослідження, розширені можливості та сміливий порядок денний інновацій спонукали компанію розвинути лінійку супер-кросівок Alphafly до Alphafly 3 — взуття, створеного для всіх марафонців. Тепер Nike оптимізує свою запатентовану технологію Air — один з ключових елементів супер-кросівок — щоб забезпечити спортсменів на треку, майданчику та полі надзвичайними результатами.
- Цифрові можливості Nike та передові технології дали змогу запустити новий суперцикл інновацій Air, що забезпечує кращі, швидші й ефективніші рішення для спортсменів, а також відкриває цілий світ творчих можливостей — включаючи перший скульптурний, видимий модуль Air Zoom у кросівках для бігу, який представлено в моделі Pegasus Premium.
- Пакет Nike Blueprint включає найкращі інновації компанії у сфері технології Air, зокрема оновлені шиповки для бігунів на треку — Nike Victory 2 і Nike Maxfly 2; нові баскетбольні кросівки Nike G.T. Hustle 3; а також найбільш преміальні бутси для футболістів — Nike Mercurial 2024 року.
- Колірна гама колекції з 13 моделей — серед яких шиповки, баскетбольні кросівки, футбольні бутси та повсякденне взуття — є відсилкою до співзасновника компанії Білла Бауермана та його одержимості досягненням найкращої продуктивності спортсмена.
- На додачу до пакета Nike Blueprint, компанія представить ще один енергійний колірний пакет перед літніми іграми.
Мрії та амбіції спортсменів постійно змінюються — і Nike змінюється разом із ними. Пліч-о-пліч із найкращими у світі компанія піднімає свою гру на новий рівень. Щоб підтримати змагання на найвеличнішій сцені світу та вимоги повсякденного життя, Nike уважно слухає точні потреби своїх спортсменів і використовує запатентовану платформу: Nike Air.
Air — це найреволюційніша, найпоширеніша та найуніверсальніша амортизаційна платформа Nike. Із моменту дебюту в проміжній підошві моделі Tailwind у 1978 році Nike застосовує технологію Air у всіх категоріях взуття — від баскетбольного до дитячого — і продовжує знаходити нові способи її використання для підтримки спортсменів усіх вікових категорій, розмірів і напрямків. Air — це вікно у світ Nike. Це історія постійного переосмислення та безперервного прогресу.
Динамічний модуль Nike Air — виготовлений у безлічі розмірів, форм і рівнів тиску — є в центрі зусиль компанії для головної спортивної події цього літа, і завдяки ньому Nike зробила неможливе можливим для спортсменів. Можливо, найвідомішим досягненням Nike з технологією Air стало подолання двогодинного бар’єру в марафоні. Тепер компанія оптимізує Air, щоб допомогти бігунам долати бар’єри на будь-яких дистанціях і допомагати всім спортсменам показувати найкращий результат. Найновіший каталізатор для Air — це новаторське застосування передових технологій, які скорочують відстань між тим, що вже відомо (спортивна наука), тим, що можна уявити (дизайн), і тим, що можна виготовити (виробництво).
Цифрові можливості Nike та передові технології дали змогу започаткувати новий суперцикл інновацій Air. Тепер науковці, дослідники та дизайнери Nike можуть використовувати штучний інтелект і алгоритмічні інструменти для дослідження складних геометрій і конфігурацій Air з повною точністю, яку раніше було неможливо навіть уявити, не кажучи вже про виготовлення. Завдяки обчислювальному інжинірингу та методу скінченних елементів, наприклад, команди Nike можуть одночасно запускати кілька симуляцій, тобто їм не потрібно покладатися лише на гіпотезу — вони можуть швидко оцінити десятки можливих рішень і знати, що обрали найкраще.
Такі інструменти також дозволяють дослідникам Nike побачити, як цифрова модель взуття працюватиме в реальному світі, як вона реагуватиме на навантаження і навіть скільки важитиме — ще до виготовлення першого фізичного прототипу. І нарешті, цифрові можливості Nike дозволяють обчислювально налаштувати технологію Air, щоб забезпечити ідеальний розподіл продуктивності для всіх розмірів взуття. Усе це забезпечує кращі, швидші та ефективніші рішення для спортсменів, а також відкриває світ творчих можливостей — включно з першим скульптурним, видимим модулем Air Zoom у біговому силуеті, представленим у новій моделі Pegasus Premium.
Ці цифрові можливості допомогли Nike створити свої найбільш інноваційні й впливові продукти за всю історію — від треку до корту і футбольного поля — і компанія не бачить більшого випробування, ніж Париж 2024. Nike використала всі можливості, щоб зробити цей момент демонстрацією сили, поєднавши все найкраще зі своєї експертизи у спортивній науці, дизайні та виробництві, запустивши суперцикл інновацій для бренду.
Результати цих зусиль можна побачити в пакеті Nike Blueprint, який включає найкращі продукти компанії з технологією Air, зокрема оновлені шиповки для бігунів на треку — Nike Victory 2 і Nike Maxfly 2; нові баскетбольні кросівки — Nike G.T. Hustle 3; а також найпреміальніші футбольні бутси компанії на сьогодні — Nike Mercurial 2024 року.
Колірна гама пакета Blueprint натхненна співзасновником компанії Біллом Бауерманом і його одержимістю забезпечити спортсменів максимальною продуктивністю. Бауерман був настільки зосереджений на оптимізації, що брав кулькову ручку й “проставляв крапку” у вигляді Swoosh на боковій частині шиповок своїх спортсменів, щоб зекономити вагу, яку додавало б вишивання логотипа.
Дизайнери Nike надихнулися його записниками, і для пакета Nike Blueprint вони створили типографіку на основі його реальних нотаток. Вшанувати людину, яка створила "план для обслуговування спортсменів", здалося доречним напередодні того, як найкращі спортсмени світу вирушать цього літа до Парижа. Чистий дизайн охоплює колекцію з 13 моделей взуття, включно з шиповками, баскетбольними кросівками, футбольними бутсами та взуттям для повсякденного носіння. Крім пакета Nike Blueprint, компанія також випустить ще одну енергійну кольорову лінійку перед Іграми.
У пакеті Nike Blueprint видно безмежні варіанти застосування Air. Можливість зробити ці застосування ефективними стала реальною завдяки унікальному доступу Nike до найкращих елітних спортсменів світу й до звичайних спортсменів через тестування в Nike Sport Research Lab. Цей неперевершений масив даних поєднується з експертизою Nike для створення унікальних, конкурентних продуктів. Щоб створити такі продукти, Nike використовує всі інструменти зі свого арсеналу — хоча й не завжди так, як передбачено — з бунтівним, нестандартним підходом, що закладений у її ДНК. (Згадайте зіпсовану вафельницю, приблизно 1971 року.)
У Парижі Nike відзначатиме те, що можуть створити технологія Air, спортивна наука, дизайн, виробництво та уява — і яке це має значення для майбутнього спорту. «У центрі всього, що ми робимо, — спортсмен. Ми існуємо для того, щоб розширювати межі та ризикувати заради них», — каже Мартін Лотті, головний дизайнер Nike. «Цього літа фактором, що змінює гру, є величезна віддача енергії від Nike Air. Завдяки цим продуктам з Air я надихаюся не лише тим, що ми створили в інтересах спортсменів, а й відчуттям, що ми стоїмо на початку неймовірної нової подорожі».
Цікаво, що у бестселері-мемуарах «Shoe Dog» співзасновник Nike Філ Найт згадує, як вперше почув презентацію ідеї взуття з амортизацією Air від колишнього аерокосмічного інженера Френка Руді — це здалося йому схожим на «реактивні ранці й рухомі тротуари». Air тоді було ідеєю просто з майбутнього, і сьогодні в цьому передовому пакеті Nike Blueprint, створеному завдяки Nike Air, воно дає спортсменам можливість створювати майбутнє спорту вже зараз.